Postani Huawei zlatni član! Ostvari VIP uslugu!
Prilikom kupovine Huawei pametnih telefona ostvarite besplatnu VIP uslugu za uređaje Huawei P9, Mate 9 i P10!
Što pruža Huawei VIP usluga?
TRI GODINE JAMSTVA
Nakon isteka redovnog jamstva u trajanju od dvije godine, dobiva se dodatno jamstvo proizvođača za uređaj u trajanju od jedne godine.
3 MJESECA JAMSTVA NA ZASLON
Tijekom prva tri mjeseca od kupnje uređaja, u slučaju bilo kakvog oštećenja zaslona, osigurano je pravo na jednu besplatnu zamjenu zaslona.
ZAMJENA UREĐAJA UNUTAR 3 MJESECA
Ako dođe do hardverskog kvara tijekom prva tri mjeseca od kupnje uređaja, osigurano je pravo na jednu besplatnu zamjenu uređaja umjesto popravka.
Kako aktivirati registraciju VIP usluge Zlatni član?
- Pokreni prethodno instaliranu aplikaciju HiCare.
- Kada bude zatraženo, prijavi se na HUAWEI ID račun. Za aktivaciju registracije potrebno je prethodno izraditi vlastiti HUAWEI ID račun.
- Kada se putem HiCare aplikacije prijavite na HUAWEI ID račun, automatski se aktivira registracija VIP usluge Zlatni član.
- Trebao bi se vidjeti skočni zaslon koji potvrđuje aktivaciju članstva.
Kako koristiti VIP uslugu Zlatni član
- Jednostavno pošalji svoj uređaj s važećim dokazom o kupnji najbližem HUAWEI servisnom centru.
- Ako je potrebno, za pomoć i informacije o najbližem servisnom centru nazovi HUAWEI telefon za pomoć.
- Podatke i adresu HUAWEI servisnog centra te broj telefona za pomoć možeš pronaći putem HiCare aplikacije.
VIP usluga Zlatni član podliježe kriterijima prihvatljivosti te se primjenjuju Uvjeti korištenja. Za detalje pogledajte HiCare aplikaciju na uređaju.
Registrirajte se za VIP uslugu Zlatni član putem prethodno instalirane aplikacije HiCare na Vašem uređaju, u roku od mjesec dana od kupnje uređaja.
Sačuvajte valjani dokaz kupnje uređaja na kojem se vidi datum kupnje, koji je potrebno navesti prilikom korištenja VIP usluge Zlatni član.